Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

Το ψευδώνυμο του στην Αντίσταση ήταν Μειντάνης

Όχι επειδή ήταν θείος μου αλλά είμαι περήφανη για Εκείνον. Τέτοιοι πολιτικοί είναι μετρημένοι στα δάχτυλα σήμερα.
"Μετά από τέτοιες ταλαιπωρίες και δεινά δεν θα μπορούσα να «πουληθώ» τόσο εύκολα. Να προδώσω τα πιστεύω μου που τα είχα εικόνισμα. Σεβασμός στον Άνθρωπο, στον πολίτη,
στον ψηφοφόρο όσο κι αν παράξενα σου φαίνονται. Οι αποστάτες θέλησαν και μένα να με κάνουν «αυλικό» με τη προσφορά επτά εκατομμυρίων δραχμών (τρεις πολυκατοικίες της εποχής) από το υπουργείο Κοινωνικής πρόνοιας. Αλλά χτύπησαν το κεφάλι τους. Σ’ αυτούς που το επιχείρησαν απάντησα «Προτιμώ τη δημοκρατική τήβεννο από τον βασιλικό μανδύα. Και είμαι πολύ μικρός για να διαπράξω τέτοιας έκτασης προδοσία» Το πρακτορείο όμως της εξαγοράς των πολιτικών συνειδήσεων για να συμπληρώσει τον Ιουλιανό θίασο, ανέσυρε από το οπλοστάσιο της οκταετίας και χρησιμοποίησε με κυνισμό και το παρακράτος. Τις βολές των άνανδρων απειλών τις έστρεψαν κι εναντίον μου με ανώνυμα τηλεφωνήματα.
 
Δια του Τύπου τους έδωσα την παρακάτω απάντηση «Χθες εδέχθην παρ’ αγνώστων δύο απειλητικά τηλεφωνήματα. Οι υπερπατριώτες με προειδοποιούσαν ότι τη πίστη μου εις τη Δημοκρατία και την αφοσίωσή μου στον Γιώργο Παπανδρέου θα πληρώσω δια της ζωής μου. Γι αυτούς τους άγνωστους θρασύδειλους μόνο οργή και οίκτο αισθάνομαι για όσα με τόση ασυνειδησία κι επιπολαιότητα πράττουν κατά εντολή της ευνοιοκρατίας.. Η Δεξιά και η ολιγαρχία όμως πρέπει να είναι βέβαιοι ότι η βρομερή ταχτική που μετέρχονται για την επιτυχία των ανόμων σκοπών τους δεν πρόκειται να κλονίσει κανέναν τουναντίον μας χαλυβδώνει. Οι σκοτεινές δυνάμεις οφείλουν να γνωρίζουν ότι δεν υπολογίζουμε στις απειλές τους. Και ότι με επικεφαλής τον Γεώργιο Παπανδρέου, ο οποίος έγινε θρύλος πολύ πέραν του δημοκρατικού χώρου, θα βαδίσουμε τον δρόμο της αναδημιουργίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης και ηθικής προς δόξα του λαού και του έθνους.Η έντιμος κυβέρνησις του δημοκρατικού κόσμου θα επανέλθη πολύ σύντομα στην εξουσία διότι αυτό είναι το αίτημα του λαού και του Έθνους. Ζήτω η Δημοκρατία » (Έθνος 2-9-65) . Έζησα σε μια εποχή άκρατου πολιτικού καιροσκοπισμού που οι πολιτικοί μεταπηδούσαν από κόμμα σε κόμμα για να ικανοποιήσουν προσωπικές φιλοδοξίες ή συμφέροντα. Η περιφρόνηση των επτά εκατομμυρίων ,δύο πολυκατοικίες το 1965 που μου πρόσφεραν η αποστασία και το Υπουργείο Πρόνοιας ανάγκασαν τον Γέρο να μου πει χαριτολογώντας "Γιώργο σε τέτοιο πειρασμό, αμφιβάλλω αν κι εγώ δεν θα είχα αμαρτάνει" Δεν δελεάστηκα από την προσφορά του Υπουργείου. Προτίμησα τον σκληρό αγώνα του πεζοδρομίου υπέρ της Δημοκρατίας και κατά του μονολιθικού και συμπαγούς κράτους της Δεξιάς.
Μ.Π. Ποιος ήταν υπουργός τότε Κοινωνικής Πρόνοιας για την Ιστορία…
Γ.Π. Ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης……
Ο Γάκιας ο Παπαδημητρίου ήταν, υπουργός μεταφορών 85-86. 
Το ψευδώνυμο του στην Αντίσταση ήταν Μειντάνης. Στη χούντα ήταν αρχηγός ΠΑΚ Εσωτερικού με εντολή του Ανδρέα Παπανδρέου.
Μάγδα Παπαδημητρίου-Σαμοθράκη
google page rank