Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2018

Στιγμές με τον καλό φίλο Μήτσο από την Πάλαιρο που έφυγε πριν 40 μερες.

Πανηγύρι Μοναστηράκι στον Κασόλα 
Πανηγύρι Μοναστηράκι στον Κασόλα 
Μου έφυγες νωρίς ρε μπαγάσα και μ' άφησες μόνο μου να γράφω για την Ζαβέρδα.
Ποιον θα έχω το Καλοκαίρι παρέα στο Ποταμάκι, με ποιον θα πάω στο πανηγύρι στο Μοναστηράκι αλλά και στην Κουκουμίτσα σε συναυλία.
Ένας άνθρωπος που δεν χωράει κακιά κουβέντα. Ένας άνθρωπος που δεν έλεγε κακιά κουβέντα για κανέναν. 
 Ένας ξεχωριστός άνθρωπος, με βαθιά αγάπη για τον τόπο του και τους ανθρώπους του, έντιμος και ειλικρινής,  ένας άνθρωπος που τιμούσε την φιλία και που είχα το εξαιρετικό προνόμιο να με τιμά προσωπικά με δεσμούς παλιούς, ένας αγαπημένος άνθρωπος, δυσαναπλήρωτο κενό …
Λιμάνι  Παλαίρου 
Ένας γνήσιος Ζαβερδιανός που αγαπούσε το χωριό του όσο κανένας άλλος, δύσκολα θα ξαναβρεί η Πάλαιρος τέτοιον άνθρωπο, να την αναδεικνύει χωρίς κανένα προσωπικό όφελος, το μόνο κέρδος γι’ αυτόν ήταν μια καλή κουβέντα ένας καλός λόγος για το χωριό του.
….Ρε αλητάμπουρα μου έλεγες, μην τολμήσεις και γράψεις κάνα κακό για το χωριό μου, δεν ξαναπατάς στη Ζαβέρδα,  άσε τους άλλους να τσακώνονται δεν ξέρουν τι χρυσάφι έχουν στα χέρια τους. Αλητάμπουρα είσαι μισός Ζαβερδιανός, τι μου ανεβάζεις συνέχεια Βόνιτσα χαχαχχα….
Ειλικρινά, δεν υπάρχουν λέξεις , τα λόγια είναι φτωχά για  να περιγράψουν το μέγεθος της απώλειας …
Έτσι σε γνώρισα

Δεν υπάρχουν λέξεις να περιγράψουν αυτόν τον υπέροχο άνθρωπο, τον πράο και ειλικρινή, με ένα παιδιάστικο,  φωτεινό χαμόγελο, μόνιμα καρφωμένο στα χείλη , τον δραστήριο και ακούραστο, τον αφοσιωμένο στην οικογένειά του και στρατευμένο στην προβολή  του τόπου του, τον πιστό πραγματικό φίλο …
  Ήταν πραγματικά αυτό το χαμόγελο καλέ μου φίλε που σε χαρακτήριζε και ανέβαινε μέχρι τα μάτια σου που άστραφταν από χαρά και υπερηφάνεια όταν μιλούσες για την υπέροχη οικογένεια σου, για την αγαπημένη σου γυναίκα Ευγενία (Τζένη) που σε ακολουθούσε παντού, στήριγμα και σύντροφος ζωής, για τα αγαπημένα σου παιδιά, τα καμάρια σου την φοιτήτρια Αγγελική και τον μικρό σου γιο Μαρίνο.
Μοναστήρι Αγίου Δημητρίου Παλαίρου 
Ήταν αυτό το χαμόγελο και η περηφάνια όταν μίλαγες για τον τόπο σου, την Πάλαιρο που τόσο πρόβαλλες μέσω των social media που με προσωπική εργασία και κόστος διατηρούσες , που αδιάκοπα εξυμνούσες τις ατέλειωτες ομορφιές και χάρες της , τον επίγειο παράδεισο στα μάτια τα δικά σου, αλλά και τους ανθρώπους της που τόσο σ΄ αγαπούσαν κι αυτοί και περίμεναν τις επισκέψεις σου για να ζωντανέψεις την γειτονιά, την παραλία  με τα αστεία και τα γέλια σου …
Πανηγύρι Μοναστηράκι στον Κατσαμπέ
Πανηγύρι Μοναστηράκι στον Κατσαμπέ
Θα λείψει η φωτεινή σου παρουσία και το χαμόγελό σου κι από μας φίλε μου καλέ, τους δικούς σου ανθρώπους, που μας τιμούσες με την φιλία και την εμπιστοσύνη σου, λέξεις ιερές για σένα,.. δυσαναπλήρωτο το κενό φίλε μου, άδικο και σκληρό αυτό που συνέβη, δεν μπορώ να το πιστέψω και να το διαχειριστώ ακόμα ..
ΠΑΛΑΙΡΟΣ 
Την ημέρα του Αγίου Δημητρίου μετα την
Θεία Λειτουργία στο Μοναστήρι. Στο Ναυτάκι. 
Ήσουν ένας από τους λίγους καλούς παιδικούς φίλους που γνώρισα στη Ζαβέρδα που βρήκα ξανά στο δρόμο μου μετά από πολλά χρόνια.
Δε χόρταινες να μου στέλνεις φωτογραφίες από τον Άγιο Δημήτρη, το Ναυτάκι, τις παραλίες της Παλαίρου.  
'Hσουν ένας από τους καλούς συνεργάτες του katouna News που δεν ήθελε με τίποτα την βρωμιά με τα ανώνυμα σχόλια. 
Μήτσο για την Πάλαιρο θα συνεχίσω ακόμα όσο μπορώ, λες και είσαι εκεί, μπορεί όχι από εδώ, αλλά σίγουρα από αλλού......και με τον τρόπο μου...

Αύριο Κυριακή 25η Φεβρουαρίου 2018 και ώρα 9:30 το πρωί θα τελεσθεί το 40ήμερο μνημόσυνο υπέρ αναπαύσεως της ψυχής του Δημήτρη Αχείμαστου στον Ιερό Ναό Τριών Ιεραρχών στην Νίκαια επί της Λεωφόρου Θηβών.

                                 Ποιος να το πίστευε ....


Το παρακάτω τραγούδι του Νικόλα σου το αφιερώνουμε 

                  
google page rank