Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2017

Ελληνίδα καλεί 5 άνδρες σπίτι της για να κάνουν ρεβεγιόν – Δηλώστε συμμετοχή (Φωτό)

Η Έλενα Χατζή θέλει να της μπει καλά ο χρόνος και μέσω των social media κάνει διαγωνισμό για να περάσει το πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν με 5 θαυμαστές της στο σπίτι της.
Η Ελληνίδα με ανάρτηση της στο προσωπικό της λογαριασμό στο facebook έκανε γνωστό τον διαγωνισμό και τα σχόλια έπεσαν βροχή.
Η ανάρτηση της αναφέρει:
Αγαπητοί μου φίλοι. Θέλω η φετινή Πρωτοχρονιά να είναι πολύ ξεχωριστή, για μένα και για τους διαδικτυακούς φίλους μου. Γι αυτό αποφάσισα να κάνω έναν διαγωνισμό. Θέλω να περάσω την παραμονή της Πρωτοχρονιάς με 5 θαυμαστές μου, που με στήριξαν από τα πρώτα μου βήματα.
Περιμένω λοιπόν τα μηνύματά σας!
Ξεκαθαρίζω, για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, ότι πρόκειται για Πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν στο σπίτι μου, καθαρά φιλικό. Περιμένω λοιπόν όλους τους ενδιαφερόμενους, για να επιλέξω μεταξύ αυτών… Καλή χρονιά σε όλους με υγεία!
Υ.Γ.: Για «ευνόητους λόγους» καταλαβαίνετε ότι τα ονόματα των νικητών, δεν θα ανακοινωθούν δημόσια……








sdna.gr
agriniotimes


google page rank