Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

«Πού είσαι μαμά;»: Συγκλονίζει η κόρη της 44χρονης που δολοφονήθηκε από τον γιο της στο Αγρίνιο

Τα μηνύματά της στο facebook ραγίζουν καρδιές - Ένα τεράστιο «γιατί» βασανίζει τα τρία αδέλφια του δράστη...

Ένα τεράστιο «γιατί» βασανίζει τα τρία αδέλφια του 22χρονου μητροκτόνου στο Αγρίνιο. Κανένα τους δε μπορεί να συνειδητοποιήσει πώς ο ίδιος τους ο αδελφός έβαψε τα χέρια του με αίμα και «έσφαξε» την μητέρα του, Κωνσταντούλα Μουτάφη, η οποία παρακινούμενη από το ένστικτο της μάνας, όταν είδε ότι τα δύο της αγόρια μαλώνουν μπήκε στη μέση για να τα χωρίσει με την κατάληξη να είναι τραγική. 

Τα τρία από τα τέσσερα παιδιά της 44χρονης (ένα κορίτσι ηλικίας 20 ετών, ένα αγόρι 18 ετών και ένα κορίτσι 16 ετών), προσπαθούν να αποδεχτούν τον άδικο χαμό της μητέρας τους και να προσαρμοστούν σε μία νέα και σκληρή πραγματικότητα.

Όπως σημειώνουν στο protothema.gr άτομα από το στενό τους κοινωνικό περιβάλλον, και τα τρία παιδιά της 44χρονης βρίσκονται σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση, ενώ τα μηνύματα της 20χρονης κόρης της στο facebook για τον άδικο και ξαφνικό χαμό της μητέρας της, ραγίζουν καρδιές. 

«Πού είσαι μαμά; Πού;», γράφει σε ένα από τα μηνύματά της με τους φίλους της να σπεύδουν να την παρηγορήσουν και να της συμπαρασταθούν. 

«Μπορεί μεταξύ μας να υπάρχουν χιλιάδες χιλιόμετρα μέχρι τον ουρανό αλλά σε σκέφτομαι συχνά γιατί η αγάπη δεν μετριέται από την απουσία αλλά από το μέρος που σε έχω μέσα στην καρδιά. Σ' αγαπάω μαμά μου. Δε μπορώ να το πιστέψω όλο αυτό... Μου φαίνεται όλο ένα ψέμα αλλά δεν είναι... Πώς θα το αντέξω, πώς...;», σημειώνει η 20χρονη σε άλλη δημοσίευσή της.

«Να μείνω να κάνω τι; Να φύγω να πάω πού; Έφυγες και όλα μοιάζουν όνειρο κακό.. Μανούλα μου δεν το σηκώνει η καρδιά μου ότι μου έφυγες. Ό,τι και να κάνω ,όπου και να πάω στο μυαλό μου έρχεσαι εσύ... Νομίζω πως ακούω να λες συνέχεια το όνομα μου και γυρίζω να κοιτάξω αν θα σε δω κάπου για να σε πάρω αγκαλιά. Έφυγες και μου φταίνε τα πάντα. Τουλάχιστον ξέρω ότι εκεί που είσαι δεν κινδυνεύεις και ότι θα είσαι ασφαλής. Κάποια μέρα θα ξανασυναντηθούμε και θα είμαστε όπως πριν. Μου λείπεις ήδη. Δεν έχω δει πιο όμορφη μαμά και ούτε θα δω. Μακάρι να μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο πίσω και να σταματούσα τα πάντα. Πού θα σε βρω τώρα; Θα ζω μόνο με τις αναμνήσεις μας και σε ευχαριστώ για όλα όσα έκανες για μένα... Καλό ταξίδι μαμά... Να μας προσέχεις...Σ' ΑΓΑΠΑΜΕ ΟΛΟΙ», αναφέρει σε άλλο σπαρακτικό μήνυμα της η νεαρή κοπέλα, που προσπαθεί να βρει δύναμη να αντέξει τον τραγικό χαμό της μητέρας της. 
google page rank