Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΝΕΤΑΣ ΔΗΛΩΝΩ ΠΑΡΩΝ ΣΤΗΝ ΜΕΔΕΩΝ ΚΑΤΟΥΝΑΣ

Προς 
φίλαθλο κοινό , ποδοσφαιριστές και παλαίμαχους ποδοσφαιριστές, προς όλους τους φίλαθλους ανά τον κόσμο.
Με όλο το σεβασμό σε όλους, δηλώνω παρών, για την υποψηφιότητα  προέδρου, μετά την ανακοίνωση του τέως   προέδρου, για την παραίτηση του από την θέση του. Σας δηλώνω ευθέως ,το ενδιαφέρον μου για αυτή τη θέση, μετά από δυο χρόνια αποχής , από τα ηνία της ομάδος. Εκφράζω την επιθυμία μου , στο να βρίσκομαι εκεί ώστε να συνεχίσω το έργο μου, που έμεινε ημιτελές.
 Το οποίο έργο ήταν :
1)  H A κατηγορία
2)Πράσινο γήπεδο
3)Αθλητικές εγκαταστάσεις
4)Ανεύρεση ταλέντων
5) Διαφήμιση του τόπου και όχι δυσφήμηση
Για να γίνουν όλα αυτά δε χρειάζονται στην ομάδα χρώματα, πολιτικά χρώματα, χρειάζεται δουλειά και συνεργασία. Να γίνουμε όλοι ένα, μια παρέα, τέλος στη διχόνοια και στις παλιές εποχές. Αφήνουμε πίσω τα παλιά και προχωράμε για μια καινούρια αρχή. Πρέπει να δουλέψουμε ενωμένοι για να αφήσουμε κάτι καλό και όχι καταστροφή. 

Σας θέλω όλους δίπλα μου για ένα ξεκίνημα που δεν θα έχει προηγούμενο. Το σίγουρο είναι ότι δε θα επιτρέψω σε κανένα να επαναλάβει έκτροπα και γεγονότα που θα φέρουν πίσω την ομάδα.
Χρειαζόμαστε δύο χρόνια , με πάθος , από όλους , παίχτες, διοίκηση, κλπ, για την άνοδο. Θα κουραστούμε για δύο χρόνια και οι παίχτες και οι σύμβουλοι και εγώ. Υπάρχει χιόνι, αέρας,  ήλιος και ένα στόχο έχει  το χωριό –η ΜΕΔΕΩΝ Α΄κατηγορία.
Λίγα λόγια για την προσφορά μου και το έργο μου στην ομάδα ,  την περίοδο εκείνη.
 Άρτια αθλητική περιβολή της ομάδος.
 Από εμφάνιση αποστολής, ποδοσφαιρική εμφάνιση χειμερινή-καλοκαιρινή.
Μπουτίκ της ομάδος στο χωριό.
 Διαπλάτυνση γηπέδου ,έπειτα   από τεράστιες πιέσεις μου προς το δήμο Μεδεών και με συμπαραστάτες τους  παίχτες, τους παλαίμαχους παίχτες και πολλούς φιλάθλους.   
Ηλεκτροδότηση γηπέδου. Πριν φτάσουμε όμως εδώ με προσωπική  εργασία δικής μου και των Σ.Μαλτέζο, Δ. Σεράφη, Δ. Πάσχο,  Δ. Μπουμπούλη και πολλούς άλλους, επαναφέραμε τη περίφραξη στη σωστή θέση με αντικατάσταση στύλων , δίχτυ περίφραξης. Τοποθέτηση 4μετρων στύλων και δωρεά διχτυών (4μέτρα Χ100) από τους Χ. Μούχα και Σπ. Νεοφώτηστο. Τα υλικά όλα πληρωμένα από μένα. 
Βάψιμο αποδυτηρίων
Επισκευή ηλιακών θερμοσιφώνων
Επανασύνδεση νερού
Καθαρισμός αποδυτηρίων από  τους ποδοσφαιριστές και εμένα
Κάθε Κυριακή δωρίζαμε 3 κρασιά σε διαιτητές, σε παρατηρητή αγώνα, σε γιατρό, σε προπονητή και σε πρόεδρο αντίπαλης ομάδος. Καφέ, χυμούς, γλυκά και τσάι στους διαιτητές.
Γυμναστή ομάδος , προπονητή άριστο. Άλλωστε ήταν και ο άμεσος μεσολαβητής για μεταγραφή στο Παναιτωλικό.
Προπονήσεις σε πλαστικά πριν τον αγώνα με αντίπαλες που διαθέτουν πλαστικό.

ΕΞΟΔΑ
Προπονήσεις σε χόρτο πριν τον αγώνα με  χόρτο.
Λαϊκές βραδιές, όχι  για κονόμα. Αλλά για το δέσιμο  των συγχωριανών.
Δίπλα στην ομάδα.
Μεταφορές με τον πιο ασφαλές τρόπο.
Λεωφορεία στα μακρινά ταξίδια , με στάση πριν και μετά τον αγώνα.
Λίγα ή πολλά εσείς πρέπει να τα γνωρίζετε. Με την ευκαιρία πάντα της παραίτησης του τέως , θα ήθελα να ξέρω ή να μάθουμε ή εάν μάθουμε ποτέ, γιατί 50 μέρες πριν δηλώθηκαν ότι είμαστε προς  συμφωνία  για συγκεκριμένα πρόσωπα προπονητών και σωρεία παιχτών για την στελέχωση της ομάδος . Οφείλει, ο κύριος χρήστης του block του χωριού μας KatounaNews να διασταυρώσει τις πληροφορίες τις οποίες έλαβε, γιατί χάθηκαν 50μέρες.  Εγώ φαντάστηκα ότι θα δούμε στα Παπούλια, κάτι σαν τον SUN SIRO ή τον ΑLISE MICE. Έτσι το φαντάστηκα και θα βοηθούσα (αν μου το ζητούσαν)ειλικρινά αλλά ήρθε η παραίτηση και με αναγκάζει να πάρω τη δύναμη και να ζητήσω την ψήφο σας. Μη τυχόν και δεν δηλωθεί η ομάδα μας .Τιμή σε όλους τους εκλιπόντες όπου διέθεσαν χρόνο και χρήμα για την ομάδα αυτή.
 Με την ανάληψη καθηκόντων  μου,  θα γίνουν οι ακόλουθες κινήσεις

ΤΟ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ

1. ΒΑΣΙΜΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΩΤΗΤΑ Η ΠΡΟΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΧΛΟΩΤΑΠΗΤΑ 
2. Νομικός σύμβουλος
3. Μανατζερ ,με εμπειρία στην  Α΄και Β΄ εθνική, για προώθηση ταλέντων.
4. Δημοσιογράφος 
5. Προπονητής
6. Αθλίατρος
7. Στελέχωση της ομάδος από παίχτες 
SOS είναι και η εθελοντική προσφορά σας 
Με μηχανήματα , για χειρωνακτική  εργασία και γνώστες του αντικειμένου



Με εκτίμηση 
Πανέτας Θεόδωρος
google page rank