Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΑΝ ΟΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ - Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ ΚΑΤΟΥΝΙΩΤΩΝ - Ο ΧΟΡΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΣΤΗΝ «ΙΕΡΑ ΟΔΟΣ» ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΙΩΡΓΟ ΝΤΑΛΑΡΑ, ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΚΑΙ ΕΛΕΝΗ ΒΙΤΑΛΗ. ΣΑΒΒΑΤΟ 14 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015

"ΔΕ ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ Σ' ΕΠΛΑΣΕ ΟΠΩΣ ΗΘΕΛΕ ΑΥΤΗ" 
"ΞΕΝΟΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑΝΑΙ ΚΙ ΕΧΘΡΟΣ ΘΑΜΑΙ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΙ ΕΜΠΡΟΣ" 
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ


Το Διοικητικό Συμβούλιο του Πολιτιστικού Συλλόγου Κατουνιωτών Αθήνας «Φίλιππος ο Ακαρνάν», σας προσκαλεί στον ετήσιο χορό των Κατουνιωτών και φίλων, που θα πραγματοποιήσει  στο κέντρο  «Ιερά οδός» επί της Ιεράς οδού 18-20 στο κέντρο της Αθήνας το Σάββατο 14 Μαρτίου 2015, και σας υπόσχεται να περάσετε μια αξέχαστη βραδιά με τους Γιώργο Νταλάρα, Ελένη Βιτάλη και Γλυκερία, μια μουσική συνάντηση που δεν έχει ξαναγίνει. 
Υπάρχουν προσκλήσεις για όλους αρκεί να μεριμνήσετε νωρίς. 
Τα τραπέζια κλείνονται ανάλογα με τις παρέες και το πλάνο του κέντρου , και είναι στην μεγάλη κεντρική σάλα δίπλα στην πίστα, σε ένα από τα μεγαλύτερα κοσμικά κέντρα της Αθήνας.
Τιμή πρόσκλησης: 25 € η οποία περιλαμβάνει: α) ανά 6 άτομα μια φιάλη ουίσκι απλό η άλλο αλκοολούχο ποτό με ξηρούς καρπούς εμφιαλωμένο νερό και αναψυκτικά  ή  β) ανά 3 άτομα ένα μπουκάλι κρασί. 

Θα υπάρχουν και δώρα προσφορά του Συλλόγου μας ενσωματωμένα επάνω στους αριθμούς των προσκλήσεων που θα γίνει κλήρωση, μερικά από αυτά είναι: μια Τηλεόραση, ένα ατμοσίδερο, μια ζυγαριά μπάνιου, καλλυντικά και άλλα πολλά. 
  Δηλώστε την συμμετοχή σας, αποκτώντας  την πρόσκληση σας ή κάντε κράτηση το συντομότερο ( και για κάθε πληροφορία) στα παρακάτω τηλέφωνα: Παπαδημητρίου Γεώργιος (καφέ στοά Αριστείδου 10-12) : 6972834479, Λίτσος Ελευθέριος: 6973312749, Ζώης Νικόλαος:  6940770825, Σκυφτούλη Αμαλία: 6977297716, Πατούλας Χρυσόστομος: 6944531436, Κεραμύδας Λάμπρος: 6976275782, Καρέλου Ουρανία: 6974907014, Νίκου Αθανάσιος: 6976180521, Λίβας Ηρακλής: (Εστιατόριο 24ωρο Αγορακρίτου & Λιοσίων) 6937464972 και Μύτακας Κώστας : 6944892260.
  Τα έσοδα του χορού εξ ολοκλήρου θα διατεθούν αποκλειστικά για την ενίσχυση συγχωριανών μας που έχουν ανάγκη!
  Και μόνο αυτή η προοπτική είναι ένας λόγος συμμετοχής στην εκδήλωση!
Επίσης θα δρομολογηθεί λεωφορείο, ημερήσια εκδρομή Κατούνα - Αθήνα - Κατούνα για το χορό μας. 

ΟΤΑΝ Η ΚΑΤΟΥΝΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΙ!!

Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας ώστε εκατοντάδες (και χιλιάδες να πω, πάλι ''μέσα'' θά'μαι) άνθρωποι να συρρέουν στην ''Ιερά Οδό'' για να ακούσουν και να δουν live τον Γιώργο Νταλάρα, την Ελένη Βιτάλη και τη Γλυκερία; 
Κανένα μυστικό! 
Τόσο οι τρεις μαζί, όσο και ο καθένας ξεχωριστά, έχουν τη δική τους ιστορία στο ελληνικό λαϊκό τραγούδι. Όταν μάλιστα η δημοφιλία τους έχει βγει εδώ και χρόνια εκτός συνόρων, το αποτέλεσμα είναι ακόμη πιο εντυπωσιακό! 



Έχει ο καιρός τις μαύρες του
κι εγώ που βρίσκομαι δεν ξέρω
σε παραλίες που χωράνε τους ορίζοντες
ή σε απλές κουβέντες που τρελαίνουν

Μια βραδιά στο Λεβερκούζεν
λίγο έξω απ’ το σταθμό 
θα θυμάμαι που μου είπες:
Γεια σου μάγκα σ’ αγαπώ!

Όσο κι αν θέλω μα κρύβομαι
είναι σκληρό για μένα να τ’ αντέξω
πόσο μου λείπει αυτό που το χρειάζομαι
να παίρνω να σκορπάω και να σωπαίνω

Μια βραδιά στο Λεβερκούζεν
λίγο έξω απ’ το σταθμό 
θα θυμάμαι που μου είπες:
Γεια σου μάγκα σ’ αγαπώ!
...........................................................................................
Δε φταις εσύ η φαντασία μου τα φταίει
που σ' έπλασε όπως ήθελε αυτή
η φαντασία μου που χρόνια με γελούσε
πως θα μ' ανοίξεις την καρδιά μου την κλειστή

Μα ποιο είναι κείνο το όνειρο
που βγαίνει πάντα αλήθεια
και δεν αφήνει χαρακιές στις περισσότερες καρδιές
και μια πληγή στα στήθια

Δε φταις εσύ η φαντασία μου τα φταίει
γι αυτό μην κλαις που φεύγω βιαστικά
σε μένα τώρα πια ταιριάζει για να κλάψω
για της καρδιάς μου τα χαμένα ιδανικά

Μα ποιο είναι κείνο το όνειρο
που βγαίνει πάντα αλήθεια
και δεν αφήνει χαρακιές στις περισσότερες καρδιές
και μια πληγή στα στήθια
..............................................................................................

Δεν έκανα ταξίδια μακρινά

τα χρόνια μου είχαν ρίζες ήταν δέντρα

που τα `ντυσε με φύλλα η καρδιά

και τ' άφησε ν' ανθίζουν μες την πέτρα

Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
οι άνθρωποι που αγάπησα ήταν δάση
οι φίλοι μου φεγγάρια ήταν νησιά
που δίψασε η καρδιά μου να τα ψάξει

Το πιο μακρύ ταξίδι μου εσύ
η νύχτα εσύ το όνειρο της μέρας
μικρή πατρίδα σώμα μου κι αρχή
η γη μου εσύ ανάσα μου κι αέρας

Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
ταξίδεψε η καρδιά κι αυτό μου φτάνει
σε όνειρα σ' αισθήματα υγρά
το μυστικό τον κόσμο ν' ανασάνει

Το πιο μακρύ ταξίδι μου εσύ
η νύχτα εσύ το όνειρο της μέρας
μικρή πατρίδα σώμα μου κι αρχή
η γη μου εσύ ανάσα μου κι αέρας
..................................................................
Κάποια κάπου κάποτε ήταν η ζωή μου
η αρχή το τέλος μου κι όλη η ύπαρξή μου
Τώρα μες τα όνειρά μου ψάχνω τη μορφή της
......................................................................

Στα δυο σου μάτια η επαρχία
μέσα στο πείσμα της βροχής
τα ερημωμένα καφενεία
κι η μοναξιά της Κυριακής

Κι εγώ κορμί φυλακισμένο
μες τούς στρατώνες τους παλιούς
ένα φεγγάρι πεταμένο
μέσα σε ξένους ουρανούς

Μα απόψε γίνε
άνεμος κύμα και πανί
η πιο τρελή μου επιμονή
απόψε γίνε
μα,απόψε γίνε
ο μόνος δρόμος μου ξανά
η πρώτη κι η στερνή φορά
απόψε γίνε...

Το πληγωμένο καλοκαίρι
νύχτα στους δρόμους ξεψυχά
κι η μέρα πάλι θα με φέρει
μες στο στρατόπεδο ξανά

Απόψε πάρε τ' όνειρό μου
που μ' είχε βγάλει στ' ανοιχτά
και γίνε πάλι το μικρό μου
καλοκαιράκι του νοτιά
..........................................................
ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΜΙΛΩ ΜΕ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ....
ΚΑΠΟΥ ΝΥΧΤΩΝΕΙ .......



ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΔΕΨΑΝ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
.........................................................................................................................................................
ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ (ΤΡΑΓΟΥΔΙ-ΚΕΦΙ-ΧΟΡΟΣ-ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ) ΜΕ ΚΟΙΝΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΩΝ ΜΑΣ 

google page rank