Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

Εμένα με ρώτησες αν θέλω να γεννηθώ;


Γράφει η Παναγιώτα Χ. Μπουμπούλη
Έχετε ποτέ αναλογιστεί πως βλέπουν τα παιδιά σας το μέλλον τους; Πριν ξεκινήσετε να το κάνετε σκεφτείτε πρώτα εάν εσείς γεννήσατε τα παιδιά σας για να τους προσφέρετε ένα καλύτερο μέλλον  ή απλά για να πείτε πως έχετε μια ωραία και ευτυχισμένη οικογένεια... Η Οριάνα Φαλάτσι έγραψε ένα καταπληκτικό βιβλίο, το «Γράμμα σε ένα παιδί που δε γεννήθηκε ποτέ»,τονίζοντας την υποκρισία της σημερινής κοινωνίας. Γράφει λοιπόν με τον δικό της μοναδικό τρόπο σ’αυτή την αθώα ψυχή που δε γεννήθηκε ποτέ...:
«Σου είπα ήδη ότι δεν σε χρειάζομαι. Αλλά θα σε μεγαλώσω, είτε σ’ αρέσει, είτε όχι. Θα σου επιβάλλω την ίδια υπεροψία που επιβλήθηκε και σ’ εμένα, στους γονείς μου, στους παππούδες μου, στους παππούδες των παππούδων μου· μέχρι το πρώτο ανθρώπινο πλάσμα που γεννήθηκε από ανθρώπινο πλάσμα, είτε του άρεσε, είτε όχι. Ίσως αν του ή της ζητούσαν να επιλέξει, να φοβόταν και να έλεγε «Όχι, δεν θέλω να γεννηθώ». Μα κανείς δεν ζήτησε τη γνώμη του και έτσι γεννήθηκε και έζησε και πέθανε, αφού έφερε στον κόσμο ένα ακόμα ανθρώπινο πλάσμα από το οποίο δεν ζήτησε να επιλέξει, και αυτό με τη σειρά του έκανε το ίδιο, επί εκατομμύρια χρόνια μέχρι εμάς, και κάθε φορά ήταν η ίδια υπεροψία, χωρίς την οποία δεν θα υπήρχαμε. Κουράγιο, μικρό μου». 
Φυσικά δεν λέω να μην κάνετε οικογένεια. Να κάνετε, αλλά μη σταματήσετε ποτέ να αγωνίζεστε όσο δύσκολους καιρούς και να περνάμε. Τα παιδιά χρειάζονται πρότυπα για να αντέξουν, για να πάρουν δύναμη να ανταποκριθούν στο αύριο που ξημερώνει.  Είμαστε πάνω από όλα Έλληνες, όσο και αν επιδιώκουν κάποιοι να μας κάνουν να το λησμονήσουμε ή ακόμη χειρότερα να ντρεπόμαστε γι’αυτό.

Είναι ώρα να ξυπνήσουμε. Ωραία τα όνειρα, σε ταξιδεύουν....Όμως το όνειρο ανήκει σε αυτούς που αγωνίζονται για να το κάνουν πραγματικότητα....Αλλά ακόμη και αν η σημερινή εποχή μας κάνει να το ξεχνάμε, ο Καζαντζάκης συνεχίζει να μας το θυμίζει!!
google page rank