Κυριακή 20 Απριλίου 2014

"Χορός" μεταλλίων για την Ελληνική Γυμναστική στο Corea Cup. "Χρυσός" ο Κοσμίδης, Αργυρός, ο Πετρούνιας, "Χάλκινη" η Φίλιου

Επιτυχιών συνέχεια σήμερα στη μακρινή Κορέα όπου την σκυτάλη των μεταλλίων πήραν τα αγόρια της ελληνικής γυμναστικής παρέας ενώ ένα ακόμη μετάλλιο κρέμασε στο λαιμό της η πρωταθλήτριά μας στη ρυθμική.
Ο Λευτέρης Κοσμίδης «χρυσός» στις ασκήσεις εδάφους (16.125), ο Λευτέρης Πετρούνιας «αργυρός» στο όργανο των κρίκων (16.625) και «χάλκινη» η Βαρβάρα Φίλιου στο όργανο της μπάλας.
«Ήταν ένας δύσκολος αγώνας με αθλητές που έχουν διεκδικήσει μετάλλια στις μεγαλύτερες διοργανώσεις που υπάρχουν, γι αυτό ο αγώνας κιόλας λέγεται World Top και κατάφερα να τους κερδίσω όλους. Έκανα το πρόγραμμα μου αρκετά καλά χωρίς να έχω κάνει και την καλύτερη προετοιμασία διότι δεν έχω το τόπι που γίνονται οι αγώνες αλλά και έτσι κατάφερα να κάνω εξίσου καλά! Θέλω να αφιερώσω αυτό το μετάλλιο σε όλους όσους έμειναν αυτές τις αγίες μέρες μακριά από τους γονείς, συγγενείς και φίλους».
Δήλωσε στο gymnast.gr ο Λευτέρης Κοσμίδης.
Ο Λευτέρης Πετρούνιας είπε: «Είμαι παρά πολύ ευχαριστημένος ως κ εντυπωσιασμένος από το πόσο λίγες μειώσεις έχει το πρόγραμμα απλά απογοητεύτηκα που έπαθα αυτό στην έξοδο Είχα μια κακή στιγμή στην προσγείωση αφού κόλλησε το πόδι μου στο στρώμα και έκανα τρία βήματα. Παρόλα αυτά παρέμεινα στην 2η θέση χάνοντας για 0,25 χιλιοστά την πρώτη γιατί το πρόγραμμα είναι παρά πολύ δουλεμένο κ πρωτότυπο.. Εμείς οι Έλληνες αθλητές έχουμε ψυχή και θέληση ενώ ήμαστε ξεχασμένοι κ ξεγραμμένοι από την χώρα μας».
gymnast.gr

google page rank